
Inauguració nova seu de Casa Virupa i del LAC
Descripción
Casa Virupa i el Laboratori d’Arts Contemplatives s’han traslladat: ara ens trobem a la icònica masia de Can Bordoi, a Llinars del Vallès!
Després de 10 anys, hem crescut i necessitàvem un espai que pugués acollir la nova etapa del projecte, perquè volem que sigui més accessible, més a prop i més connectada al món. Hem traslladat a les portes de la ciutat el refugi que vam crear a Tavertet.
Per celebrar aquest gran canvi, el diumenge 25 de maig farem la festa d’inauguració! Com que serà una activitat conjunta entre Casa Virupa i el LAC, podràs gaudir de tallers de meditació oberts, una xerrada en col·laboració amb la CCEB, i concerts increïbles: Sandra Monfort / Anja Lechner / Zsófia Boros i Trygve Seim! Un esdeveniment memorable que reuneix el millor dels projectes que hem creat al llarg d’aquests anys.
A les 10h, els veïns i veïnes de la zona podran fer una visita guiada de Can Bordoi, amb explicacions històriques de la finca, així com una presentació dels projectes de Casa Virupa i el LAC. I, a partir de les les 11h, seguirà la resta de la jornada!
L’entrada és gratuïta amb inscripció prèvia i durant tot el dia hi haurà foodtrucks.
Si vols que comptem amb tu, sisplau inscriu-te a l’esdeveniment. Com que l’aforament és limitat, no badis a apuntar-t’hi per formar part d’aquest dia únic!
Amb moltes ganes de trobar-te!
